שאלות נפוצות

לנוחיותכם ריכזנו שאלות נפוצות שלקוחותינו שואלים בנושאים הבאים:

  1. איכות המוצר
  2. תהליך הרכישה
  3. אספקה
  4. שימוש

איכות המוצר

מהן המידות הנפוצות למזרן?

מיטה זוגית סטנדרטית מגיעה ברוחב 140 על 190 ס"מ. כמו כן, ישנן מידות נפוצות הגדולות ממיטה סטנדרטית: מיטת קווין ברוחב 160 על 190/200 ס"מ ומיטת קינג ברוחב 180 על 200 ס"מ. כל המידות קיימות אצלנו בד"ר קוממפורט ובמידת הצורך ניתן לבצע הזמנה מיוחדת על פי צרכי הלקוח.

היכן ניתן לראות את המוצרים?

ניתן לראות את המוצרים בחנות האינטרנטית שלנו בכתובת  http://drcomfort.co.il/
או באחת מחנויות הרשת:
סניף רמת גן: שדרות ירושלים 2, רמת גן, טלפון: 03-6775757
סניף מודיעין: מתחם ישפרו סנטר, מודיעין, טלפון: 08-9768084

מה ההבדל בין מיטה מתכווננת למזרן רגיל?

מיטה מתכווננת מאפשרת לשבת או להרים רגליים במיטה בנוחות מקסימאלית לצפייה בטלוויזיה מהמיטה, בעת הנקה, קריאה ועוד. בנוסף, המיטות המתכווננות שלנו מאפשרות כיוונון בהתאמה אישית של תנוחות הרגליים עד 10 מעלות, לזרימת דם מיטבית והקלה על כלי הדם, לסובלים מלחץ דם גבוה, רגליים נפוחות ובצקות.

האם אני מקבל אחריות על המוצר?

מזרנים: 12 שנות אחריות מלאה, למעט בד חיצוני.
מיטות מתכווננות: מזרנים 12 שנות אחריות מלאה, למעט בד חיצוני, מעטפת מיטה שנה אחת  ומנגנון- 5 שנות אחריות מלאה, למעט נזק חיצוני או כתוצאה משימוש לא סביר.

כיצד ניתן להנפיק תעודת אחריות?

נתוני הלקוח שמורים במערכת המאובטחת של ד"ר קומפורט וזכאותך לאחריות תינתן בהתאם למועד הרכישה. בנוסף, ניתן להדפיס את תעודת האחריות באתר האינטרנט שבכתובת:/http://drcomfort.co.il/אודות-dr-comfort/ ולצרפה לתעודת המשלוח.

מה קורה במידה ויש תקלה במנגנון מיטה מתכווננת לאחר תקופת האחריות?

התקלה תתוקן במחיר עלות בלבד.

כיצד ניתן לבחור את מידת קשיחות המזרן המתאימה לי?

מידת הקשיחות הינה אינדווידואלית. יועצי השינה שלנו יסייעו לך לבחור את המזרן המתאים ביותר עבורך, בהתאם להעדפותיך ומבנה גופך. כמו כן, ניתן לקבל את כל המזרנים ל-30 ימי התנסות ולהחזירם עם קבלת החזר כספי מלא בתנאי שלא הורד הניילון מהמזרן. ימי ההתנסות אינם תקפים במזרנים שיוצרו בהזמנה אישית בהם מזרנים מדגם ריבר, מזרנים במידות שאינן 140*190, 160*200,  160*190 או מזרנים שקבועים למנגנון המיטה במיטות מתכווננות.

המזרון שקיבלתי מרגיש קשה מהמזרן שהוזמן. מה עושים?

מזרון חדש שרק יוצא מהמפעל מגיע בדרגת קשיחות גבוהה המתרככת לרמת הקשיחות שהוזמנה עד כחודשיים מתחילת השימוש במוצר. כמו במדידת נעל חדשה, הנוחות כאשר מודדים את הנעל בחנות אינה כפי שנועלים את הנעל בפעם הראשונה. המיטה תגיע תוך מספר שבועות לרמת הקשיחות שהוזמנה לאחר תחילת השימוש באופן רציף.

מה ההבדל בין ויסקו ללטקס?

לטקס הינו חומר טבעי המופק מעץ הקאוצ'וק בדרום אמריקה, החומר נמתח ומתאים את עצמו בהתאם למשקל הגוף.
ויסקו הינו חומר ייחודי שפותח בנס"א המתאים את עצמו לגוף האדם, בהתאם ללחץ ולטמפרטורה הגוף הבאים עימו במגע. זהו החומר המתקדם ביותר בתחום המזרנים הקיים כיום בעולם.

תהליך רכישה

כיצד ניתן לבחור סוג בד וצבע בהזמנה טלפונית או אינטרנטית?

ניתן לבחור ממגוון הדגמים באתר:
מיטות נוער
מיטות מתכווננות
בנוסף ניתן לקבל את פלטת הצבעים לבחירה בהודעה אישית מיועץ שינה.

בכמה תשלומים ניתן לשלם?

את התשלום לשלם בכרטיס אשראי בפריסה של עד 12 תשלומים ללא ריבית או הצמדה. ניתן לפרוס את התשלום ל-18 תשלומים בתוספת 100 ₪ לעסקה או 36 תשלומים ללא ריבית או הצמדה, בתוספת 10% מערך העיסקה.

מה מדיניות הביטולים של החברה?

ניתן לבצע ביטול עסקה עד 48 שעות, בעלות של 90 ₪. רכישת מזרן (באריזתו המקורית) ניתן לבטל עד 30 יום מקבלת המזרן, בהחזר כספי מלא מלבד עלות המשלוח. לפי חוק לא ניתן לבטל הזמנת מיטה/רהיט שהורכב בבית הלקוח.

האם ניתן לשנות הזמנה לאחר התשלום?

ניתן לבצע כל שינוי בהזמנה תוך 48 שעות. לאחר פרק זמן נעשה את מירב המאמצים להיענות לבקשת הלקוח וצוות הלוגיסטיקה יפעל לבצע את השינוי המבוקש מול מפעל היצרן, עם זאת לא נוכל להתחייב על ביצוע השינוי לאחר 48 שעות.

כמה עולה לשנות מידה למיטה או מזרן?

ניתן להתאים כל מיטה ומזרן למבחר מידות בהתאמה אישית. עלות השינוי משתנה בהתאם למוצר והמידה המבוקשת, מידע פרטני ימסר על ידי יועצי השינה שלנו.

אספקה

תוך כמה זמן אקבל את המוצר מרגע הקנייה?

אנו עושים את מירב המאמצים לספק את המוצר מיד בתום תהליך הייצור. זמני האספקה הינם עד פרק הזמן המפורט להלן:
מזרנים וכורסאות: עד 21 ימי עסקים.
מיטות, שידות ובסיסי מיטה: עד 35 ימי עבודה (אילת והערבה- עד 45 ימי עבודה).
ימי עבודה אינם כוללים שישי, שבת, חג, ערבי חג או ימי חול המועד.

מה עושים במידה ולא אוכל לקבל את המוצר במועד שתואם לי?

אנו מעדכנים כל לקוח לפחות יומיים לפני מועד האספקה הראשון בו נוכל לספק את המוצר שהוזמן. במידה ולא יתאפשר לך לקבל את המוצר במועד שנקבע, מחלקת לוגיסטיקה תיצור עימך קשר לתיאום חלופי עד 21 ימי עבודה ממועד האספקה שנקבע. במידה ותואמה אספקה ויש צורך לבצע תיאום מחדש יש לעדכן את מחלקת הלוגיסטיקה עד יום עסקים לפני. לקוח אשר לא יעדכן מראש ישא בעלות המשלוח.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

ניתן לבצע איסוף עצמי של מזרנים מחנות המפעל ברמת-גן בתאום מראש עם צוות החנות בימים א'-ה' בין השעות 13-17 בלבד. יש להגיע 2 אנשים ועם חבלים לקשירת המזרן. מיטות מתכווננות יסופקו על ידי מרכיב מקצועי אשר הוסמך על ידי הרשת.

שימוש

איך מנקים את ריפוד המיטה?

ניקוי ריפוד בד דמוי עור יעשה בבד לבן עם מים פושרים או מטלית לבנה עם בנזין רפואי (כתמים קשים) בלבד. ניקוי מיטות בציפוי בד יעשה עם בד לבן ומים פושרים או חומר לניקוי טקסטיל.

כיצד להפחית ריחות לא נעימים?

לעיתים פתיחת המוצר מאריזתו המקורית ייתכן ריח לוואי הנובע מתכונות חומר הגלם. יש לאוורר את החדר בו נמצא המוצר והריח יתפוגג תוך מספר ימים.

מה עושים במיטה והשלט אינו מגיב?

במידה והשלט אינו מגיב ראשית יש להוציא ולחבר מחדש את שקע החשמל. במידה והבעיה לא נפתרה יש לפתוח את ארגז המצעים ולנתק בעדינות את השקע המחובר למנוע ולחברו מחדש, במרבית המקרים התקלה נפתרת. במידה והשלט עדיין אינו מגיב יש לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6775757 ולפתוח קריאת שרות.

כיצד מומלץ לשמור על המנגנון החשמלי?

יש להימנע מהכנסת מוצרים לארגז המצעים הנוגעים במנגנון החשמלי. כמו כן, יש להימנע מהזזת המיטה כאשר היא מחוברת לחשמל.

מה המשמעות אם רשום בהזמנה "0 ימי עבודה" ליד מועד האספקה?

הביטוי "0 ימי עבודה" מופיע בהזמנות בהן הרוכש ביקש לקבל את המוצר בתאריך עתידי (מעבר לתקופת האספקה אליה אנו מתחייבים). חובת הלקוח ובאחריותו להתקשר לסניף בו ביצע הזמנה, לתת טווח של 21 ימים במהלכם נוכל לספק את ההזמנה שביצע. אנו מדגישים כי לא ניתן להתחייב לספק ביום ספציפי אלא רק בטווח הימים שנמסרו. באפשרות הלקוח להגיע לסניף רמת-גן ולקבל מזרנים חלופיים חדשים, ללא כל עלות.

מה אני עושה במידה ויש שינוי או שקע במזרן?

שקיעת מזרן מתרחשת לעיתים רחוקות, במידה והמזרן שקע יש לפנות למוקד שרות הלקוחות שלנו בטלפון 03-6775757 ולפתוח קריאת שרות לתיקון המזרן במסגרת תקופת האחריות. התיקון יעשה על חשבון החברה והלקוח ישלם דמי הובלה למוביל בלבד (במידה והלקוח יוביל עצמאית את המזרן אין עלות כרוכה). כמו כן, ניתן יהיה לשדרג את המזרן בעלות מופחתת, פרטים נוספים ימסרו ע"י מוקד השרות.