5 טיפים לשינה טובה


  • המזרנים שלנו

    כל יום מושלם מתחיל בשנת לילה טובה ואיכותית על מזרן בהתאמה אישית של Dr. Comfort

  • מיטות מתכווננות

    סובלים מבעיות בריאות, מתח או נדודי שינה? ברשת Dr. Comfort תגלו חוויית שינה שלא הכרתם!

  • כורסאות

    פרגנו לעצמכם זמן איכות, בישיבה או בשכיבה, בכורסאות הטלוויזיה האורתופדיות והמפנקות של Dr. Comfort

  • ספות נוער

    ספות הנוער של Dr. Comfort לאירוח ובילוי עם חברים ביום ולשינה טובה, נוחה ובריאה בלילה.

  • לקוחות מרוצים

    הלקוחות של Dr. Comfort ישנים טוב בלילה בזכות האיכות, הנוחות, השירות, חוויית הקנייה והמחירים ההוגנים וכשהם מתעוררים, הם ממליצים!

  • פתרונות שינה

    כל המוצרים שחיפשתם לאירוח ולשיפור חווית השינה ברשת אחת: Dr. Comfort

אין דבר מתסכל יותר מאשר להתעורר אחרי לילה של שינה טרופה. אתם מרגישים עייפים אף יותר מאשר אתמול בערב כאשר סופסוף התמתחתם על גבי המזרן. התשישות משתלטת על הכל כולל תפקודכם במהלך היום וגם מצב הרוח הירוד. אז כיצד ניתן להשיג שינה טובה יותר, כזאת שאחריה מתעוררים עם כוחות מחודשים, תחושה רעננה ומרץ ליום חדש?

צריך
עזרה?

לשיחה עם יועץ שינה, השאר פרטים ונחזור אליך

לפניכם חמישה טיפים שיעזרו לישון מצוין.

ריטואל השינה

מזרנים לשינה טובהשגרה של שרשרת פעולות קבועות שקודמות לכניסה למיטה תעזור לנו המבוגרים בדיוק באותו האופן כפי שזה משפיע על הילדים. תבנו לכם חוויה מהנה המותאמת למה שעושה לכם טוב באופן אישי. כוס תה קמומיל או כוס יין, אמבטיה חמה עם שמנים אתריים, ספר טוב או מוזיקה מרגיעה לפני השינה – אתם תבחרו. המטרה היא לשלב פעילויות מרגיעות ולא ממריצות.

לישון בנוח

אנשים רבים אינם מודעים להשפעה הרבה של נוחות המזרן עליו הם ישנים על איכות השינה. סוגיית הנוחות אחראית לא רק על המספר ההתעוררויות במהלך הלילה כדי לשנות תנוחה, אלא גם על היווצרות או החמרת כאבים כרוניים ואף פגיעה בבריאותנו. הדבר כה חשוב ששווה להשקיע זמן בלנסות רמות קשיחות שונות של מזרנים כדי להבין מה הכי טוב עבורכם.

אחרי שעניין המזרן סודר, בחרו סט מצעים נושם עשוי בדים איכותיים אשר מאפשרים ללחות להתנדף בקלות מגופכם ולא להזיע במהלך הלילה.

הימנעו ממכשירים אלקטרוניים

טלפונים חכמים, טבלטים ומחשבים ניידים פולטים אור כחול ופוגעים בייצור הטבעי של מלטונין לו אנחנו זקוקים כדי לישון טוב. הדבר משפיע על היכולת שלנו לזהות את מצב העייפות. זה יכול להתבטא בכך שחמש דקות של בדיקה קצרה של הודעות ברשת החברתית בקלות מתארכת לשעה של גלישה באינטרנט. אל תהפכו את הרהיטים שלכם בחדר השינה למקום האחסון הקבוע של המכשירים מהסוג הזה, זה נוגע במיוחד לפני השטח ומגירות של שידות הלילה שלצד המיטה.

פעילות ספורטיבית

לפעילות ספורטיבית קבועה השפעה רבה על מצב בריאותנו ובין היתר היא עוזרת לנו להירדם בקלות בלילות. תנו לגוף שלכם לזוז ולהתעייף כדי שתשנו עמוק ורצוף.

שעות שינה

זה אולי מרגיש לכם לא הגיוני לקום מוקדם אם הלכתם לישון מאוחר, ואילו זו הדרך היעילה לסדר מחדש את השעון הביולוגי שאחראי בין היתר גם על שעות השינה שלנו. זה לא מרגיש הכי נעים לעזוב את המזרן הנוח שבמיטה המפנקת שלכם כמה שעות בודדות אחרי שהלכתם לישון, אבל במאמץ קטן של כמה בקרים קצת קשים תתרגלו ללכת לישון בזמן ותבלו שינה טובה ורצופה כבונוס בתמורה.

 

מיטה זוגית מתכווננת דגם ויולה

צריך
עזרה?

לשיחה עם יועץ שינה, השאר פרטים ונחזור אליך

פורסם בקטגוריה: בלוג מערכות שינה